Thursday, 10 September 2009

cinta terlarang...terlanjur menyintaimu

Cinta terlarang...meski pun aku tahu dia ada org lain dalam lembran hidupnya dan mempunyai komitmen yg tinggi pada kehidupannya...aku tetap akan mengambil risiko untuk bersamanya...meski pun aku masih dalam genggaman lelaki lain..aku akan tetap berusaha untuk bersamanya, Aku tahu..aku cuba bermain api yg pastinya akan membakar diriku kelak....tapi aku takkan perduli semua itu...bagiku keperibadiannya ama kukagumi...aku jatuh cinta padanya bkn kerana ketampanan wajahnya...bkn kerana limpahan hartanya ...juga buka kerana godaannya...jauh sekali daripada nafsu serakahnya...Tetapi aku ingin memiliki dia kerana dirinya..pribadinya...sopan santunnya..kelembutannya...tatapan matanya..bahkan semua yg dimilikinya membuatkan aku tersipu bila menatapnya..membuatkan aku terkedu bila aku berbicara dengannya....Lantaran semua itu aku nekad meninggalkan semua yang ada dihadapanku demi memburu sebuah impian dna kebahagian yang aku sendiri merasa kabur...namun inilah rahsia ILAHI..bila hati dan jiwa telah menyayangi seseorang..aku takkan melepaskan semua itu. Apa yang aku rasakan saat ini pastinya merupakan rasa yg sama dirasakannya...Biar pun diluar sana kami melukakan hati ramai pihak termasuk keluargaku dan keluarganya..aku takkan berpaling lagi dari keputusan ini....aku telah lama menunggu saat-saat hatiku bergetar bila memandang seseorang..dan dia adalah org tersebut....

No comments: