Sunday, 27 December 2009

I HATE U BUT I MIZZ U DEAR....HAPPY BDAY 2U..

Semalam kul 12.am 27/12/2009 aku dikejutkan ngn bunyi hp...ingatkan ada call masuk..rupanya cuma peringatan tentang harilahir org yg kucinta dan kusayang...aku terkejut dan sedih bermain dihatiku kerana baru petang kemarin dia call dan meminta maaf padaku kerana dia tak dapat bersamaku lagi..alangkah mudahnya dia membuat keputusan sedemikian tanpa memikirkan perasaanku dan semua pengorbanan yg telah kuberikan padanya...terutama tentang maruah diriku...dimana hati dan perasaannya? aku begitu terkedu walau aku tak terkejut dgn keputusan itu...kerana perkara ini telah aku jangka sebenarnya...mmm inilah yg harus kutelan dan kuterima pada sambutan hari kelahirannya..hari ini...dikesendirian ini aku melayari mimpi ngeriku...aku ingin membencinya namun kebencian itu tak hadir dihatiku...Tuhanku tabahkan hatiku....aku tau ada hikmah yg tersembunyi dari kejadian ini...aku tidak pernah kesal dgn semua apa yg terjadi,,,,cuma aku kesal dgn pertemuanku dan perkenalanku dgnnya..seorang yg aku anggap istimewa namun sebenarnya jauh lebih jahat dan bejad dari iblis...syaitan...manusia yg bertopengkan laknatullah....namun kerinduan akan dirinya masih utuh dan hadir....bodohnya aku ini....

No comments: