Sunday, 8 April 2012

Jejaka Idaman

Detik ini tepatnya jam 12malam 8 April 2012, aku gaduh lagi dengan MAR....yelah aku mengaku aku bersalah dalam beberapa perkara..tetapi kemaafan yang aku minta seperti tidak ada harga. Rasanya kesedihan itu amat terasa dan jantungku seakan hilang dari posisinya. Biarlah kalau itu yang dimahunya, meninggalkan aku begitu sahaja. Bukan pertama kali aku diperlakukan sebegini, berlalu tanpa kata...aku begitu murah jika aku merayu padanya lagi..terlalu lama aku jadi pengemis dalam hidupnya. Chatting bersamanya sebentar tadi, aku fikir boleh menghilangkan kebosanan aku dihotel ini sendirian, tetapi aku tersilap, rupanya semakin menjadikan aku dilanda kesedihan.....

Semuanya berpunca dari entryku dalam blog ini, ye memang aku salah. tetapi kesalahan itu rasanya cuma sedikit jika berbandingakan apa yang telah dilakukannya padaku...Aku bisa memaafkan dia..tetapi kenapa dia tidak bisa memaafkan aku? aku faham perasaannya, tetapi kenapa dia tidak dapat memahami perasaanku? Memang aku tidak pantas untuknya? aku sendiri hairan..kenapa setiap kali aku buka entry dalam blog ini..dia pasti dapat tahu? dimana silapnya?

Aku jadi serba salah...perasaan yang aku miliki sekarang bercelaru dan menyakitkan hati saja. Semuanya salahku...salahku...salahku...

No comments: