Tuesday, 11 September 2012

Nilai cinta seorang lelaki pada wanita....HEBAT!!!

    • Hey, I don't like this post. Please remove it.

      ------------------------------
      The Wall post:
      Alex Young (August 8, 2012): hai saudara......gambar kamu berdua dalam selimut tu ada di mana2 tau....betul2 best kan....
  • Alex Young
    28hb Ogos
    Alex Young
    • why you don't like.....?????
  • Thamrin Cakke
    30hb Ogos
    Thamrin Cakke
    • individu yang anda maksudkan ada kaitan dengan saya, tolong remove
  • Thamrin Cakke
    30hb Ogos
    Thamrin Cakke
    • Hey, I don't like this post. Please remove it.

      ------------------------------
      The Wall post:
      Alex Young (August 8, 2012): hai saudara......gambar kamu berdua dalam selimut tu ada di mana2 tau....betul2 best kan....
  • Alex Young
    30hb Ogos
    Alex Young
    • oic....sebenarnya sy tau...tapi itu lah hakikatnya...dan dia buat sy sakit hati k..
  • Thamrin Cakke
    31hb Ogos
    Thamrin Cakke
    • sakit hati kenapa? dia yg anda maksudkan siapa? atas dasar apa anda sakit hati dgn dia
  • Alex Young
    1hb September
    Alex Young
    • siapa individu yang berkaitan dgn saudara........dan gambar yang sy maksudkan awak dah lihat ke...
  • Thamrin Cakke
    1hb September
    Thamrin Cakke
    • kemungkinan kita sakit hati pada individu yang sama, cuma saya tidak pasti gambar yang mana, anda pula maksudkan siapa?
  • Alex Young
    1hb September
    Alex Young
    • sory ye...kalau tak lain kalau bukan janda awak tu......pandai buat janji dgn kata2 manis tapi dalam masa yang sama ada hubungan dgn beberapa lelaki lain....awak nak tau ke hari tu dia katabalik kk nak jaga anak sakit tapi tiap malam tido kat hotel sama mahrin..
      siap snap foto berdua dalam selimut tanpa baju dan upload dalam blog dia......awak tau ke....
  • Alex Young
    1hb September
    Alex Young
    • kalau dalam fb mahrin tu siap buat komen ...U THE BEST ON BED...awak ta ke...bila sy tanya kelam kabut block supaya sy tak dapat masuk dalam web dia....... bayang kan aja...kalau dalam bulan puasa boleh buat projek gan lelaki lain......
      memang dia perempuan macamana tak tau la..
  • Alex Young
    1hb September
    Alex Young
    • bila balik semenanjung tel dan sms saya kata rindu la....sayang la.....
  • Alex Young
    1hb September
    Alex Young
    • fikir dan renung kan la...
      maaf kalau sy buat awak sakit hati..tapi itu lah kenyataan.....
      dan yang terbaru dia baru je terima cincin tanda kasih sayang dari si mahrin sabara tu........dan cakap nak hidup semati gan mahrin....
      kalau awak boleh masuk dan baca blog dia tengok la semua nya...
  • Alex Young
    2hb September
    Alex Young
    • mungkin pagi nie masih gan mahrin......
  • Alex Young
    3hb September
    Alex Young
    • dia ada buat janji sama saya lagi 5 hb nak jumpa kat kl......nak jadi apa..baru lepas dari satu pelukan lelaki nak masuk pelukan lelaki lain....
  • Thamrin Cakke
    4hb September
    Thamrin Cakke
    • saya tahu siapa dia, watak dia, sifat dia, mungkin ada sebab dia berbuat begitu. Saya pun sakit hati dengan dia sebab dia tidak mau rujuk dgn saya, tp akhirnya anak-anak saya nasihatkan saya agar saya terima keputusannya, Mahrin kalau tidak silap saya dia adalah rakan sekolah dia semasa sekolah menengah. Anda beruntung kerana dapat melihat semua perlakuannya sedangkan saya tidak berpeluang. Terakhir saya jumpa dia semasa kami bercuti diBandung. Hari raya pun dia cuma melihat saya tanpa kami bergambar bersama seperti hari raya dulu. Anda siapa dalam hidupnya? kenapa sakit hati dengannya? Setahu saya lelaki yang paling bermakna dalam hidupnya dan yang saya ketahui cuma Mahrin. Lelaki lain saya kurang pasti, tetapi saya tahu dia ramai kawan kerana dia sosial dan bidang kerja yang dia ada memang memungkinkan dia berhubungan dengan ramai orang. Saya percaya dengan dia, walau pun saya seringkali cemburu dengan sikpa dan tingka lakunya. Kalau anda benar-benar marah, kirimkan saya gambar yang anda maksudkan. saya pun ingin mengetahui perlakuan dia. Dan apa motif anda untuk menghancurkan maruahnya dengan cara memberi tahu saya hal ini? Bagaimana pun buruknya sikapnya, saya tahu siapa dia sebab saya pernah bersama dia melebihi 30 tahun. Sebagai suami isteri selama 24 tahun, menjadi sahabatnya (walau pun kami bercerai) hampir 10 tahun. Adakah dia sangat bermakna dalam hidup anda sehinggakan anda sakit hati padanya?
  • Alex Young
    4hb September
    Alex Young
    • kalau awak nak tau gfambare2 tu ada dalam blog dia....dan semua erlakuan dia ...dia tulis dalam blog......dia banyak berjanji gan saya dan semuanya bohong aja....tapi tak apa lah dia pun dah penah tido gan saya kat singapore......maaf la kalau saya keterlaluan.....tapi sy tak boleh terima kata2 sayang la....rindu la...tapi dalam masa yang sama dia tido dgn orang lain..siap gambar berdua dalam selimut tanpa bajuy..itu je...ok tq dan maafkan sayang...assalamualaikum..
  • Alex Young
    4hb September
    Alex Young
    • bukan saya je jadi mangsa......tanya dia sapa abg Dasri.......sapa India yg selalu sama dia...sapa lak Cina yang bagi laptop kat dia....dan beberapa lelaki lain yang penah sama dia....bagi saya kalau sekali dah tipu saya samapi akhir hayat saya akan sakit hati...
  • Thamrin Cakke
    6hb September
    Thamrin Cakke
    • hahahahha anda benar-benar ingin menghancurkan masa depan dia. Kalau anda pernah tidur dengan dia, maknanya andalah lelaki yang durjana. Meniduri perempuan dan menceritakan pada orang lain meski pun anda tahu orang yang anda ceritakan perkara ini adalah orang yang terdekat dengan dia. Pada masa yang sama anda masih berhubungan dengan dia. Siapa nama anda? saya percaya Alex Young bukan nama sebenar anda sebab anda tidak berani menampilkan wajah sebenar anda. Lagi pun saya pernah chek senarai nama dalam telepon bimbit dia, tidak ada nama Alex Young. Setahu saya dia akan tulis nama kawan-kawan dia dengan nama sebenar. Tidak ada nama Dasri. India yang bersama dengan dia adalah rakan kerja di kementerian (kalau saya tidak silap) penggerak rakan muda. Cina yang bagi dia Laptop adalah kontraktor yang pernah dia tolong. Dia tipu kamu dari sudut apa? dia tipu duit kamu? siapa lelaki-lelaki yang pernah bersama dgn dia? anda ada bukti?? kalau ada bukti, sila kirim gambar tersebut pada saya
  • Alex Young
    6hb September
    Alex Young
    • lhmmmm...kesian juga awaK YE......saya lelaki k..kamu juga lelaki...kalau dia yang datang menyerah dan goda saya .....pasti la saya makan gak.....sama gak macam mahrin tu...kalau dah bergambar berdua dalam selimut kat hotel tan pa baju apa keje dia..kalau tak main kan...kan saya dah cakap kalau nak tgk gambar dia bukak je blog dia dan bukak diari dan picture.....semua ada.....dia ada 2/3 hp dan tak kan dia nak tulis semua nama dalam tu......budak kecik pun tahu.....ye memang nama saya bukan alex young.....sy saja buat nama tu supaya saya dapat mengikuti perkembangan dia dan apa yang dia buat.....sekarang dia dah balock semua web dari saya dapat tgk dan baca....nanti lah sy akan coba masuk lagi......memang cina tu bagi laptop dia penah tolong dan penah tido gan cina tu gak....awak tak tau kan..
      tak apa lah memang awak masih sayang kan dia walaupun dia macam perempuan muraHAN YANG SENANG IKUT DAN TIDO GAN RAMAI lelaki...
      oklah sy cakap banyak pun tak guna....terserah la.......semalam baru dia suruh tunggu kat klia nak jumpa..rindu la.......tapi saya tak pegi pun.....murah kali kan..
      kalau awak nak bukti...cari la sendiri dan masuk je dalam blog dia tu akan terbongkar semua nya..
  • Thamrin Cakke
    6hb September
    Thamrin Cakke
    • kalau betul apa yang anda katakan, siapa nama anda? Saya cuma percaya dengan mereka yang jujur. Kalau cara kamu ini masih kurang saya fahami. anda cakap, dia datang menyerah pada anda, bagaimana dia akan menyerah jika anda berada diSingapura. Adakah anda yang memanggil dia untuk bersama? setahu saya, dia bukan jenis yang senang nak menyerahkan diri pada lelaki (maaf, bkn saya membela dia sebab saya sayang dia) kecuali dia akan menyerahkan diri jika dia menyintai seseorang. Jika dia menyerah diri dengan anda, ertinya anda orang yang dicintai. tapi siapa anda? Benar dia ada beberapa telepon, tapi dia jenis terbuka pada saya dan anak-anak. dalam hal ini saya beranggapan yang anda ingin menghancurkan dirinya. Kalau benar dia ingin berjumpa dengan anda, kenapa dia bawa anak perempuan saya bersamanya? tidakkah anda mereka-reka cerita cuma ingin memburukkan dia pada saya. Memang saya sakit hati padanya, tetapi saya tidak mengkhianati dia. Saya tanya anda, anda ditipu dari sudut apa? anda tertipu dari sudut apa? setahu saya dia ada 4 blog, saya telah membaca semua blognya dan melihat gambar dan dairynya, memang ada part yang menyakitkan hati, tetapi itu adalah hak dan perasaan yang dia rasakan pada seseorang. sebagai orang yang sayang, saya tidak melihat dia tidur dengan beberapa orang. Kalau dengan Mahrin mungkin, sebab saya pun agak kabur dalam hal ini. tetapi dengan lelaki lain, saya kurang tahu. Kalau anda mengaku pernah tidur dengan dia, pengakuan ini boleh saya ambil kira sebagai bukti anda mengganggu rumah tangga saya, sebab saya tidak tahu bila anda berdua melakukannya. Anda benar-benar lelaki durjana dan pengkhianat. Sanggup mengkhianati wanita selemah dia. Sanggup mengucapkan sayang pada dia sedangkan anda memburuk-burukkan dia. Benar-benar luar biasa. anda boleh mengatakan saya dayus, tetapi saya cukup mengenali wanita yang pernah menjadi pendamping hidup saya. Untuk pengetahuan anda, walau pun kami telah bercerai, dia masih berhubung dengan saya dengan baik, membantu saya dalam apa jua, sebab saya tahu dia punya sekeping hati yang baik meski pun dia agak liar dan sosial. Bagi tahu saya, siapa nama anda. Saya ingin bertanya padanya, siapa anda jika anda tidak memberi tahu saya secara jujur. Saya akan memperlihatkan dia email anda ini untuk bertanya hal yang benar. Saya masih berkeyakinan yang dia tidak akan membohongi saya. Saya kenal dia jauh lebih kenal dari orang lain mengenali dia, apa lagi anda yang cuma berhubung dalam maya.
  • Alex Young
    6hb September
    Alex Young
    • hmmmmm..terserah la apa yang awak nak cakap...awak sayang dia ke...membela dia ke...itu hak awak....yang sy nak bagi tau hanya dia penah tido gan saya kat singapore.....dia datang dari sabar selama seminggu gan saya kat sana.....tido sebilik gan saya....kalau awak kata dia baik terserah awak itu hak awak k....saya tak menganggu rumah tangga awak k....dia tido gan saya setelah dia berpisahgan awak....itu kata dia......dah pisah gan awak....saya tak akan tido gan isteri orang.....kalau nak kata saya mengkhianat dia.........hahahahaha....dia lah sebenarnya mengkhianat saya......saya tak penah mengkhianat seseorang yang saya sayang....dia yang selalu kata sayang kan saya...rindukan saya.....
      terserah awak..nak mewmbela dia ke......nak sayang dia ke.....saya dah kenal dia luar dalam.......semua perbuatan dia yang menyakitkan hati saya ...cukup la.....nak tau sapa saya tanya aja kat dia...dia kenal betul gan saya k.....kalau awak kata dia tak akan berbohong gan awak tterserah......
      kalau pun awak nak tunjukkan semua nie kat dia sila kan dan tengok lah apa lagi alasan dan kebohongan yang akan di katakan pada awak....
      tepuk dada ...tanya selera......
      hahahaha...nak kata saya hanya kenal di alam maya.....???/ TU HAK AWAK K....YANG JELAS SY DAH TIDO DAN MERASAKAN SAMA DIA....K//
      SEMUA HAK AWAK.......TQ
  • Alex Young
    6hb September
    Alex Young
    • dia bukan wanita lemah tetapi perempuan yang paling licik.....lantaran itu lah banyak lelaki yang tertipu gan dia....
      dia akan berbuat apa aja yang penting dia boleh mengelak dari ketahuan apa yang dia buat....
      dia adalah perempuan yang lebih teruk dari perempuan yang cari duit yang menjual diri....
  • Alex Young
    7hb September
    Alex Young
    • bukan susah apa pun....bukak kaki semua selesai kan.....
      kalau awak kata awak dah tgk semua blog dia dan tak jumpa gambar2 yang hot dia dan seseorang lain.........memang la awak tak dapat tgk semua nya.......kesian..
  • Thamrin Cakke
    7hb September
    Thamrin Cakke
    • Apa maksud anda sebenarnya dalam kenyataan ini? saya telah menghubungi dia, dan dia mengenal pasti siapa anda. dia mengaku menyayangi anda tetapi dia tahu anda sebenarnya membohongi dia, bahkan dia berkata dia pernah menolong anda (saya tidak tahu menolong dlm bentuk apa>>>kewangan?) mengenai tidur bersama dia, saya tidak berani bertanya, sebab saya cukup mengenali dia, mungkin sama dengan anda kenali dia. Saya tahu dia tidak selicik yang anda maksudkan. Dia bukanlah teruk dari perempuan yang jual diri. Kalau benar anda beranggapan dia teruk dari perempuan jual diri, betapa anda tidak layak untuk mendapat kasih sayangnya. Wajar dan pantas dia meninggalkan anda sebab andalah yang sebenarnya Petualang dalam segala hal. Saya bercerita panjang dengan dia kemarin dan dia tidak ada sedikit pun memburukkan anda, tetapi anda berusaha untuk memburukkan dirinya. Bahkan dia cuma berkata "BIAR HAL INI JADI INGATAN PAHIT DIRINYA" dia tidak ingin saya campur tangan. Memuji anda, bahkan berkata "pernah bermimpi untuk memiliki anda" secara jujur saya cemburu dengan kata-katanya, tetapi saya akur itu haknya. Nama anda Mokhtar. Saya lihat senarai nama anda dalam teleponnya. Saya sgt cemburu dengan anda kerana anda telah tidur dan merasakan dia. Memang hebat anda. Tidur dan manipulasi dia. Menghina dia.
Apa lagi seorang wanita bisa menilai seorang lelaki yang disayangi jika ada hal-hal yang begitu intim antara dia dan kekasihnya bisa disebarkan tanpa selindung pada orang lain...begitu rendah nilai wanita tersebut dimata lelaki berkenaan...Perlukah wanitu tersebut menanti dan berpaut pada lelaki yang memang kelihatannya amat berdendam dengan dirinya. Ucapan sayang dan cinta memang tidak bermakna.

No comments: