Sunday, 6 January 2013

Garis Kehidupanku melalui tapak tangan...yeke? hehehehe


You have a complex emotional pattern. You are a thorough and careful thinker. You tend to be careful and neat. You are independent and follow your own path. You are great at forming your own ideas. You do things according to your own rules. You are confident and able to take charge. You have a strong emotional drive and can sense the emotions of your surroundings. Your best years are still ahead of you and next year may be very good for you.

Anda mempunyai corak emosi yang rumit. Anda adalah seorang pemikir yang teliti dan berhati-hati. Anda lebih cenderung untuk berhati-hati dan rapi. Anda seorang yang berdikari dan memilih jalan anda sendiri. Anda bijak dalam pembentukan idea-idea anda sendiri. Anda membuat perkara-perkara mengikut peraturan anda tersendiri. Anda juga berkeyakinan dan mempunyai sifat bertanggungjawab.Anda mempunyai pemanduan emosi yang kuat dan boleh mengesan emosi di sekeliling. Tahun yang terbaik untuk anda masih lagi di hadapan dan tahun depan mungkin amat baik untuk anda. 

Semoga apa yang tertulis ada benarnya...apa pun aku masih bersandarkan pada kepercayaan YANG MAHA ESA..ketentuan perjalanan kehidupanku pastinya datang dari Allah. Ramalan cuma mainan manusia yang lemah..namun aku suka menelitinya agar aku bisa menilai diriku dan melihat kelebihan dan kelemahan yang aku ada. Ramalan sedemikian terkadang memang ada dalam diriku...kadang juga aku terpaksa mencari dari sudut mana kebenaran itu wujud. Pandangan dan penilaian manusia cuma dibatas kemampuan yang mereka miliki. Apa pun aku enjoy dengan semua ini walau pun aku 'kurang' mempercayainya...kerana aku adalah penganut ISLAM yang sejati meski pun aku bukan pengamal ISLAM yang sejati.

riana67

No comments: