Monday, 18 February 2013

Melangkah pergi

menanti penerbangan
 Sejauh ini aku bertahan, bersabar dengan semua yang kamu berikan padaku..namun aku jadi ragu, kesabaran yang aku miliki tidak seampuh mereka yang ada diluar sana... Kadang-kadang aku ingin melaungkan pada dunia bahawa aku sangat bahagia bila menjadi milikmu, tetapi siapa yang tahu kesakitan yang aku rasa bila aku bergelar milikmu? Cuma aku yang tahu, kesakitan apa yang aku rasakan...sementara kamu disana tertawa gembira melihat permainan yang kamu wujudkan. Terkadang aku merasakan ini adalah hukum karma yang harus aku lalui...atau pun balasan atas dosa-dosa masa laluku. Apa pun bentuknya situasi yang aku alami kini, semuanya berpunca darimu...sosok insan yang aku sayang dan cintai semasa remajaku....Aku kira, aku tidak salah memilihmu...ternyata aku silap dalam menilaimu...bukan salah memilih...pilihanku sebenarnya tepat...tetapi aku salah menilaimu....Walau apa pun yang aku alami ketika ini...aku tetap setia menanti mukjizat dari Ilahi agar ada anugerah yang tersembunyi dengan apa yang aku alami kini...cuma padaNYA aku mampu berserah...pasrah...kerana semua ini sudah tentu dengan izinNYA....cuma tuhan mengujiku dengan bentuk yang berbeza....Semoga apa yang ada kini bisa menyedarkan kamu bahawa aku sentiasa ada untuk kamu dikejauhan ini.....

rindu padamu


riana67

No comments: