Monday, 1 April 2013

B 4 n After

Before

Sendiri dalam penerbangan, mencari sesuatu yang mendamaikan..tuhan pasti bersamaku selamanya. Langkah walau longlai namun masih pasti.............
Perjalanan yang penuh misteri, mencoba untuk tidak merasakan kesendirian dimana pun aku melangkah bukankah tuhan ciptakan untukku segalanya cuma aku harus berusaha untuk mencari dimana dan bagaimana aku temukan
Pandangan mata bukan pandangan jiwa, namun mata bisa menceritakan segalanya yang ada dalam jiwa...heheheeh...tertawa keseorangan...menangis keseorangan juga..
dimana dan bagaimana?
matainaaa aku gengggg...

eeeee....perasaan sorang..hehehe
Menantimu yg jauh...huhuhu..
sentiasa menantimu selamanya
 Menantimu...
apa lagi yang ada selain hati ini
kita dan dia...bagaimana kesudahannya...?
biarlah berlalu...
menantimu siang dan malam d kamar hatiku..ehhehe
mencuba seadanya
mengejar mimpi bersamamu
menantimu d ranjang sepi..
bicaramu dalam dairi hatiku.. terpahat
katamu akan aku simpan dalam diam
mencoba untuk melupakan
sesuatu yang tidak pasti
renungan yg gelisah
kegelisahan yang tidak sudah
biarlah diri ini berlalu?
mmm jalan yang panjang
misteri ...
dia membiarkan aku berjalan seorang diri
bagaimana aku harus lakukan?
mengejar mimpi yang tidak sudah
apa lagi yang tersisa dalam hubungan ini?
apa lagi yang tersisa?
takut..tapi ingin mencoba
mmmm ..takut geng..
mmmmm....huhuhu
eeeeeeeeeeeeeee...mmm
b 4..

 After...
biarlah...mencuba
hasil yang tidak menggembirakan...
aikkkk...beginilah..jadinya...
lazyyyyyy....
rasa lazy
segalanya ada d balik wajah
smile...n...smile...
im who im...
mama vouge

Cermin diri sendiri melihat kekurangan dan kelebihan
mmmmm so boring n lonely
boringggggg....
mmmmmmm....hemmmm...waiting o cawwww? heheh
Calleda gajah genggggg!!!!
Scared about u..huhuhu
Still loving u
Im waiting 4 u dear
Simple but lonely..ehheheeh...lonely lady..huhuhu
Perasaan yang sukar digambarkan...layannnnnn bebbbb!!!!
Posing sorang-sorang ...huhuhuhuhuhu...
Kesepian dalam penuh penantian ...renungan yang menyakitkan diri sendiri
Merasa diri keseorangan, namun jauh dihujung sana ada insan lain yang lebih memerlukan, dan aku bagaimana?
Senyum simpul yang mengundang seribu sejuta persoalan. Bagaimana cerita episod hari mendatang?


Tuhan telah anugerahkan semuanya dengan indah, namun kenapa harus diubah? keyakinan diri yang amat rapuh

riana67

No comments: