Tuesday, 29 November 2016

My life my rules

2015

last 2015

Raya  bersama ngn mak 2014

bersama dgn anak

Januari 2016

2014 dgn anak anak

bersaama dgn anak bungsu 2013

wekend dgn student 2016
 Last November 2016, tetiba tergerak hati nak update blog, lama aku tinggalkan, lama aku tidak bercerita apa yang terjadi dalam hidupku. Episod demi episod berlalu begitu sahaja tanpa aku catat sebagai memori, aku bukan kecewa dalam hidup, tapi aku fikir apa yang terjadi  biarlah berlaku dan berlalu tanpa aku simpan dalam hati, namun minat bercerita dan share apa yang aku alami masih tersimpan utuh dalam jiwa, lantas aku mencuba untuk meluahkan semua apa yang aku alami dalam tahun ni, 2016 hampir berlalu dan aku masih seperti dulu...sesiapa yang mengenali aku dahulu, pastinya tau aku bagaimana dan inilah hidupku tak ada yang berubah. Banyak yang ingin kukongsi dengan semua tapi aku tak tahu dari mana aku ingin memulainya, cerita tetang diri, cerita tentang kerjaya, cerita tentang anak, cerita  tentang cinta...Semua tersimpan utuh dalam jiwa tanpa aku kongsi dgn sesiapa. Airmata, ketawa, bahagia derita pahit manis tersimpul dan menjadi santapan jiwaku dan mindaku sebagai hamba Allah yang kerdil kecil tak berdaya. Insan yang  banyak dosa, wanita yang banyak terluka, hati yang banyak menyimpan rasa.

November 2016

November 2016

November 2016


Oktober 2016


September 2016

 Jun 2016

Oktober 2016

November 2016

dgn ank angkat

Add caption









riana67

No comments: